Saturday, 30 June 2007

စုဗူး

ကၽြန္မ ငယ္ငယ္က ေမ့ေမ့ကုိစုဗူးဝယ္ေပးဖုိ႔ ပူဆာခဲ့ဖူးသည္။ ေမေမက “ ငါ့သမီးက ပုိက္ဆံစုမယ္ေပါ့ ။
တယ္လိမ္မာပါလား ” ဟုဆုိကာ စုဗူးေလးတစ္ခု ဝယ္ေပးခဲ့သည္။ “ သမီး ဒီစုဗူးေလးျပည့္သြားရင္ ဘာလုပ္မလဲ ” ဟု ေမေမ ေမးလာေသာအခါ ကေလးအေတြးျဖင့္ပင္ “ မုန္႔ေတြဝယ္စားမွာေပါ့ ေမေမရဲ႕ ” ဟု ေျဖခဲ့ပါသည္။ ဒီလုိျဖင့္ပင္ ငယ္စဥ္ကတည္းက ကၽြန္မ၏မုန္႔ဖုိးေလးမ်ားကုိ ဘာရယ္မဟုတ္ စုထားေသာ အက်င့္လုပ္ခဲ့ပါသည္။ နည္းနည္းႀကီးလာေတာ့ ပုိက္ဆံစုတယ္ဆုိတာ ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုထားၿပီး စုေဆာင္းရမွန္းသိတတ္လာသည္။ ၈တန္းႏွစ္တုန္းက “ ကထိန္သကၤန္းကပ္ရန္ ” ဆုိၿပီး ကၽြန္မ၏မုန္႔ဖုိးအခ်ိဳ႕ကုိ သပ္သပ္ဖယ္ထားၿပီးစုခဲ့ဖူးပါသည္။ ရည္မွန္းထားသည့္အတုိင္းလဲ ကထိန္သကၤန္း ကပ္ျဖစ္ခဲ့သည္။ ထုိအခ်ိန္မွစ၍ ကၽြန္မ၏စုဗူးေလးမ်ားတြင္ ရည္ရြယ္ထားေသာ ေခါင္းစဥ္ေလးမ်ားရွိခဲ့သည္။ ယခုလက္ရွိတြင္လည္း ကၽြန္မကုိယ္တိုင္ဝယ္ထားေသာ
စုဗူးေလးတစ္ခုရွိပါသည္။ ထုိစုဗူးေလး၏ ေခါင္းစဥ္မွာ “အိ္မ္မက္တစ္ခုကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္” ျဖစ္သည္။ =) ကၽြန္မထုိစုဗူးေလးကုိ ဘယ္လုိအေျခအေနမ်ိဳးတြင္မွ ဖြင့္ေဖာက္မည္မဟုတ္ပါ။
ကၽြန္မ၏ အိမ္မက္ကုိ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ အခြင့္အေရးရေသာေန႔မွသာ ထိုစုဗူးေလးကုိေဖာက္ပါမည္။ ကၽြန္မထင္ပါသည္။ ထုိေန႔ထုိရက္တြင္ စုဗူးေလးသည္အျပည့္ျဖစ္ေနၿပီး
ကၽြန္မ၏အိမ္မက္ကုိ
အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနလိမ့္မည္ဟု……………

1 comment:

. said...

အိပ္မက္ ကေလးကို သိခ်င္လိုက္တာ။ စုဘူးေလးၿပည္႔ တဲ႔ေန႔မွာ အိပ္မက္ကေလးလည္း အေကာင္အထည္ ေပၚေနပါေစ။