Friday, 21 September 2007

အသက္၀င္လာပါၿပီ ။

မစည္ကားရင္ ပြဲေစ်းေတာင္မသြားတဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ပာာ ... ဒီ ဘေလာ႕(ခ္)ေလး အသက္၀င္လႈပ္ရွား လာလို႕အရမ္း၀မ္းသာမိပါတယ္ ။ ေနာက္ၿပီး အသစ္ေရာက္လာတဲ႕ ဘေလာ႕(ခ္)ဂါ မမေလး ကိုလဲ Warmly Welcome ပါ ( အဂၤလိပ္လိုေၿပာၾကည္႕တာ ပီရဲ႕လားေတာ႕သိဘူး ) ။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႕ ေန႕တိုင္း ပို႕(စ္)တင္ၿဖစ္လိမ္႕ မယ္ခင္ဗ် ... ေန႕တိုင္းအားေနတယ္ေလ ။ အလုပ္လုပ္ေနတယ္ဆုိေပမယ္႕ဗ်ာ...သူေဠးက လခ လဲေပး အင္တာနက္ လဲအလကား သံုးခိုင္းေနတယ္လို႕ထင္ရေလာက္ေအာင္ ဘာမွလုပ္စရာမရွိတာပါ ။ ေန႕တိုင္း ကိုးနာရီလံုးလံုး ရံုးခန္းထဲ မွာထိုင္ေပးေနရင္ ၿပီးတာပဲ ။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေတြစာအေရးအသား သိပ္မေကာင္းလို႕ စာဖတ္သူေတြ ကိုနည္းနည္းေတာ႕အားနာတယ္ဗ်ာ ။ ႀကိဳးစားတြား မွာပါ ။ ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကလည္း အဂၤလိပ္လိုမတတ္ / ၿမန္မာလိုလည္းမေတာ္ / တရုတ္လိုလည္းမသိ ဆိုေတာ႕ ဘက္စံုမွာ စံၿပ လို႕ေၿပာရမလိုၿဖစ္ေနၿပီ ။ ဒါေပမယ္႕ ႀကိဳးစားတြားမွာပါ ... ႀကိဳးစားတြားမွာပါ ။ မနက္က တူႏွယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က ဘာပို႕(စ္) တင္ရမလဲ မသိဘူးဆိုၿပီး စိတ္ညစ္တယ္လို႕ေၿပာတယ္ ။ သူ႕ၿဖစ္ပံုေတြ ထိုင္နားေထာင္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ေတာင္အခု ဘာပို႕(စ္)တင္ရမလဲ မသိၿဖစ္ေနၿပီ ။ အဓိက ေၿပာခ်င္တာကေတာ႕ ႀကိဳးစားတြားမွာပါ ခင္ဗ်ာ ... ပို႕(စ္)ေကာင္းေကာင္းေလးေတြ တင္ႏိုင္ဖို႕နဲ႕ စာဖတ္သူေတြ လာလည္ရက်ိဳးနပ္ ရပါေစ႕မယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ ႀကိဳးစားတြားမွာပါ ။

No comments: