Sunday, 24 June 2007

ဘေလာ႕ဂါ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ဖြင္႕သံ....

ဘေလာ႕ဂါ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရင္ဖြင္႕သံ....
ကြ်န္ေတာ္ ပာာ ၀က္ဆိုက္ ေတြ ဘေလာ႕ဂါ ေတြေရးရတာကို အလြန္၀ါသနာပါသူပါ ။ တစ္ကယ္ေတာ႕ ပာုတ္တိပတ္တိ ေရးတတ္တာေတာ႕ မပာုတ္ပါဘူး ။ ကြ်န္ေတာ္႕ ပထမ ဆံုး ၀က္ဆိုက္ ေလးကိုေရးတုန္းကေပါ႕ မွတ္မိပါေသးတယ္....Domain name ဆိုတာကိုေတာင္ မသိခဲ႕ သူ ပါ ။ အဲဒီေနာက္ ၀က္ဆိုက္စာမ်က္နွာ ေတြထဲကို ပံုေတြ ၊ စာေတြ ၊ ဂိမ္းေတြ ထဲ႕တတ္လာပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္႕ ဘေလာ႕ဂါ ပာာ ကြ်န္ေတာ္႕အတြက္ အမည္နာမ တစ္ခုလို
ပါပဲ ။ ဘေလာ႕အေၾကာင္းကိုသိပ္မသိေသးဘူးေပါ႕ ။ ေနာက္ေတာ႕ ဘေလာ႕ အေတာ္မ်ားမ်ားကို ၀င္ေရာက္ ဖတ္ရွ ၿပီး
ေရးဖို႕အတြက္စိတ္၀င္ စားသြားခဲ႕ တာေပါ႕ ။ ယခုေတာ႕ ဘေလာ႕ေတြ ေရးရတာ ကိုကြ်န္ေတာ္ ေပ်ာ္ပိုက္ ေနၿပီေပါ႕ ခင္ဗ်ာ ..။ ဒါေပမယ္႕ ကြ်န္ေတာ္ က ခံစားခ်က္ ၊ သတင္း ၊ ပံုၿပင္ ေတြကိုသိပ္မေရးတတ္ဘူးခင္ဗ် ။ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ အဓိက ေရြးခ်ယ္မႈေတြပာာ ပာာသ ေလးေတြၿဖစ္တတ္ပါတယ္ ။ ပာာသ ေလးေတြနဲ႕ေပ်ာ္ပိုက္ေနတတ္သူပါဗ်ာ ။ ေနာက္ဆို ကြ်န္ေတာ္႕ ရဲ႕ ပာာသ ေတြကို ဖတ္ခြင္႕ ရေတာ႕မွာပါ ။ ပာီပာီပာီ....လက္စြမ္းၿပခ်င္တာနဲ႕အေတာ္ပဲေပါ႕ ။ ယခုလို ဒီဘေလာ႕မွာ ၀င္ေရာက္ေရးခြင္႕ရတဲ႕အတြက္ အက္ဒမင္ ကိုလဲ ေက်းဇူး အထူး ပင္တင္ရွိပါတယ္ ဗ်ာ ..။

No comments: