Sunday, 24 June 2007

notebook ေလးနဲ ့ သူ၏ရင္ဖြင့္သံ-၁


ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္သခင္ရဲ ့ လက္စဲြေပါ့။ သခင္က သူေက်ာင္းသြားရင္အၿမဲပဲ ေခၚသြား တယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ေလ.. ရထားစီးရတာ သိပ္ေပ်ာ္တာေပါ့။ ရထားေပၚကအဆင္း၊ ေက်ာင္းေရာက္ၿပီ ဆို တာနဲ ့သခင္နဲ ့ ကၽြန္ေတာ္ေျပးၾကရတာ မ်ား ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ေလ... သခင့္ရဲ ့ အတန္းခ်ိန္မွာ Programming မပါတဲ့ ေန ့ ဆုိရင္ေတာ့ အိမ္မွာေနခဲ့ရတာ ပ်င္းစရာအရမ္း ေကာင္းတာေပါ့။

ေျပာရဦးမယ္... ကၽြန္ေတာ္လဲသခင္တုိ ့ လူေတြလုိပဲေပါ့... တခါတေလေတာ့ ဖ်ားတာနာတာ႐ွိတာေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္ေတြဆုိရင္ေလ သခင္ကကၽြန္ေတာ့္ ကို အရမ္းပဲစိတ္ပူတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္မွတ္မိေသးတယ္... ဟိုတခါ ကၽြန္ေတာ္္ virus ၀င္တုန္းကဆုိ.. သခင့္မ်က္လံုးေတြအျပဴးသားနဲ့ေလ။ ေတာ္ေသးတာေပါ့.. သခင္အသိျမန္ေပလုိ့။ သခင္ေဆးကုေပးတာ ျမန္ျမန္ ျပန္ေကာင္းသြားတယ္ေလ။

အခုသခင္ကကၽြန္ေတာ္္ ့ကိုအိပ္ေတာ့တဲ့။ Hibernate လုပ္သြားတယ္ေလ... ဒါပဲေနာ္. ေနာက္မွပဲ ကၽြန္ေတာ္္ ့အေၾကာင္းေတြဆက္ေျပာျပေတာ့မယ္။

ေအာ္..ေျပာဖို ့ေမ့ေနတယ္.. ကၽြန္ေတာ့္နာမည္က”ေအဆာ”တဲ့။

No comments: