Thursday, 23 August 2007

ငယ္ငယ္တုန္းကေပါ႕.....


ကိုယ္ပိုင္ ဘေလာ႕(ခ္) မပာုတ္ေပမယ္႕ သတိရေနတာေလးေတြ ေဖာက္သည္ခ်ခ်င္လို႕ပါ ။

ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းက ဆိုရင္ ေက်ာင္းစာအုပ္ ေတြ လက္ေရးလွ စာအုပ္ေတြ ရဲ႕ ေထာင္႕ေလးေတြပာာ ေခါက္ၿပီးေၾကမြ ေနတတ္တယ္ (သတိရ အမွတ္ရတာေလးပါ) ။ အဲဒါကို ဘယ္လိုမွ ကိုယ္႕ကိုကိုယ္ သတိထားၿပီး မေခၚက္ေအာင္ လုပ္လို႕မရခဲ႕ပါဘူး ။ ေခၚက္ၿမဲေခၚက္ေနတတ္ပါတယ္ ။ အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက ေခၚက္ေနတတ္တဲ႕ စာရြက္ေတြေၾကာင္႕ ကြ်န္ေတာ္ပာာ ဆရာမဆီစာအုပ္သြားထပ္ရမွာကို အလြန္ရွက္ေနတာေပါ႕ ။ ေနာက္ေတာ႕ အလယ္တန္း ေလာက္ေရာက္တဲ႕ အခါမွာ အဲဒီ႕ အက်င္႕ပာာ အံ႕ၾသဖြယ္ အလိုလို မရွိေတာ႕ပါဘူး ။ ကြ်န္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လဲ သတိမထားမိပါဘူး ။
ၿပသနာက ဒီေန႕ ၿပန္စတာပါ....။
မနက္က ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ Note Book ေလးကို ေကာက္ယူလိုက္တဲ႕အခါက်မွ စာရြက္ေထာင္႕ေလး တစ္ေနရာ က်ိဳးေနတာကို အမွတ္မထင္ေတြ႕လိုက္ ရပါတယ္ ။ ၿမင္ၿမင္ခ်င္းပဲ ငယ္ငယ္တုန္းက အၿဖစ္ ကိုၿပန္လည္သတိရၿပီး ကိုယ္႕ကုိကိုယ္ အရမ္းလန္႕သြားမိပါတယ္ ။ တကယ္လို႕ အဲဒီ႕ Note Book ေလးတာဆက္လက္ၿပီး ေထာင္႕ေလးေတြက်ိဳးေနပါလၽွင္ ဒီစာအုပ္ေလးကို တစ္ခ်ိန္မွာ ဆရာမ (သို႕) သူ... ၿမင္သြားရင္ ကြ်န္ေတာ္႕ ကို မွင္နီ ေတြနဲ႕မ်ား ၿခစ္သြားမလားဆိုၿပီးေပါ႕.....။

မွတ္ခ်က္ ။ ။ Note Book ဆိုေပမယ္႕ ဒိုင္ယာယီ ပံုစံ မ်ိဳးေရးထားတာပါ ။ ဒါေပမယ္႕ ဒိုယ္ယာယီ စစ္စစ္လဲ မပာုတ္ပါဘူး ။ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ မွတ္တမ္းစာအုပ္ေလးပါ ။ ေန႕တိုင္း အၿဖစ္အပ်က္ေတြကို အၾကမ္း သေဘာမ်ိဳး ေလၽွာက္ၿခစ္ထား ၿခင္းပါ ။ ။

No comments: