Saturday, 22 September 2007

ေက်ာက္ေဆာင္ေလး ၿဖစ္ပါရေစ ။

ဆုေတာင္းလို႕သာၿပည္႕ခဲ႕မယ္ဆိုရင္....

ကြ်န္ေတာ္ ပာိုးအေ၀း ကမ္းစပ္တစ္ေနရာမွာ ေက်ာက္ေဆာင္ေလးသာၿဖစ္ပါရေစ ။
လူေတြနဲ႕ အလွမ္းေ၀းေ၀း တစ္ေနရာ က ကမ္းစပ္ေလးတစ္ခုနားမွာ ေက်ာက္ေတာင္ေလးတစ္ခုၿဖစ္ပါရေစ ။ ေနပူပူ ၊ မိုးရြာရြာ ၊ မုန္တိုင္းေတြ ဘယ္လိုက်က် ၾကံ႕ၾကံ႕ခံ ႏိုင္တဲ႕ေက်ာက္ေဆာင္ေလးတစ္ခုေပါ႕ ။ ပူေလာင္မႈ အားလံုးနဲ႕ ေ၀းေ၀းမွာ တည္ရွိၿပီး တစ္ေနရာတည္းမွာ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ေလးရပ္တည္ေနပါ႕မယ္ ။

တစ္ခါတစ္ရံ ေရာက္လာတတ္တဲ႕ ဒီေရလိႈင္းေလးေတြကို ႀကိဳဆိုမယ္ ။ သူတို႕ေတြ ပင္လယ္ထဲၿပန္ထြက္ သြားတဲ႕ အခါမွာ ႏႈတ္ဆက္မယ္ ။ ပ်င္းေနတဲ႕အခ်ိန္မွာ ပင္လယ္ၿပင္ႀကီး နဲ႕ မိုးကုတ္စက္၀ိုင္းတို႕ ထိစပ္တဲ႕ ေနရာကိုလွမ္းေမွ်ာ္ၾကည္႕မယ္ ။ ေလညွင္း ေလးေတြသယ္ေဆာင္လာတဲ႕ သီတင္းစကားေတြကိုနားေထာင္မယ္ ။ ေန႕အခါ ေနမင္းႀကီး ဘယ္ေလာက္ပဲပူၿပင္းေနပါေစ ၊ ညအခါ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေအးခ်မ္းေနပါေစ အံႀကိတ္ၿပီး ေတာင္႕ခံမယ္ ။ အခ်ိန္ေတြၾကာလာလို႕ ေရလႈိင္းေလးေတြပာာ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခ်ိဳ႕ကို တိုက္စားမယ္ ဆိုရင္လဲ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႕ေပးပါ႕မယ္ ။ ႀကီးမားလွတဲ႕ ပင္လယ္ၿပင္ႀကီးကို ၿဖတ္သန္း ပ်ံသန္းလာတဲ႕ ငွက္ကေလးေတြကိုလည္း ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ေက်ာကုန္းေပၚမွာ နားခိုခြင္႕ၿပဳမယ္ ။ ပ်ံထြက္သြားတဲ႕ ငွက္ကေလးေတြပာာ ကြ်န္ေတာ္႕ကို ေမ႕သြားေတာင္မွ ကြ်န္ေတာ္ပာာ တိုးတိုးေလး ႏႈတ္ဆက္ေနမွာပါ ။ ပုွဇြန္ေလးေတြ ၊ ဂဏန္းေလးေတြ လဲကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ေၿခရင္းမွာလာေရာက္ ေဆာ႕ကစားႏိုင္ပါတယ္ ။ ကြ်န္ေတာ္ သဘာ၀ ေလာကႀကီးရဲ႕ ၿဖစ္ေနပ်က္ေနမႈ ေတြကို ဒီအတိုင္း မလႈပ္မရွက္ ရပ္ၾကည္႕ေနရရင္ပဲေက်နပ္ပါၿပီ ။ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုရဲ႕ ကုန္ဆံုးမႈေၾကာင္႕ ေရလိႈင္းေလးေတြပာာ ကြ်န္ေတာ္႕တစ္ကိုယ္လံုးကို အၿပီးအပိုင္ တိုက္စားခဲ႕မယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္လိုက္လိုက္ေလ်ာေလ်ာ ခြင္႕ၿပဳဦးမွာပါ ။ တိုက္စားသြားတဲ႕ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ အစိတ္အပိုင္း တစ္ခုပာာ အၿခားတိတ္ဆိတ္တဲ႕ေနရာေလးမွာ အနည္ထိုင္ခြင္႕ ရမယ္ဆိုရင္ၿဖင္႕ ကြ်န္ေတာ္ ရဲ႕စိတ္အလ်င္ပာာ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈရပါၿပီ ။

No comments: